Divine Dolce je jednoosobová pekáreň, špecializujúca sa na ručne, s láskou robené torty, koláče, cheesecake-y a zákusky.
Andrea, majiteľka, pekárka a tvár Divine Dolce v jednom za nami prišla s NYstyle cheesecake-om v jednej ruke a zadaním na identitu a logo v druhej a poprosila nás, či by sme jej nepomohli. No… dá sa odmietnuť?
Jedna vec bola jasná od začiatku – značka musí reflektovať Aďu. Musí byť štýlová, elegantná ale nie nóbl, exkluzívna ale prístupná, osobná a …chutná :)
Zhodli sme sa, že najlepšie riešenie identity je ľahké a rozonateľné typografické logo s jemnými, lahodnými tvarmi v pozadí, pripomínajúce pocit, ktorý človek má po otvorení krabice od Divine Dolce.
Toto bola tá jednoduchšia časť. Čokoláda, vanilka, pistácia, malinový sorbet, nugát… máme všetko, pýtajte si!
Už na začiatku tvorby nám bolo jasné, že obalový dizajn bude jednou z kľúčových častí identity. Divine Dolce zatiaľ nemá kamennú predajňu čo znamená, že obaly sú druhou najdôležitejšou vecou, ktorú klient dostane do rúk. Použili sme prírodný recyklovaný kartón a krabice sú obliate Divine Dolce „polevou“.
Instagram a Facebook sú primárnymi lievikmi na získavanie nových zákazníkov a na ďalšie budovanie značky. Bolo dôležité plynulo aplikovať nový brand aj na obrazovky mobilov a počítačov.
Darčekové kartičky, pečiatka, razidlo a šablóny…nič sme nenechali na náhodu. Divine Dolce nie je žiadna masová manufaktúra, snaží sa mať s každým klientom osobný vzťah.