Spoločnosť LUTO group pôsobí prostredníctvom siete vlastných pobočiek na slovenskom, českom, nemeckom a nórskom pracovnom trhu už viac ako 12 rokov. Dokážu Vám pomôcť v rôznych oblastiach podnikania, napr. v automobilovom priemysle, logistike, zlievarenstve, stavebných projektoch, elektrotechnike a iné.
Klientom ponúkajú služby v oblasti agentúrneho zamestnávania, personálneho poradenstva, recruitmentu, assesment a development centra, interim manažmentu, ako aj spoluprácu na projektoch v stavebnom priemysle a zlievarenstve.
Každý deň na jednotlivých projektoch pracuje viac než 2000 zamestnancov, o ktorých sa stará tím 60 ľudí.
LUTO group nás oslovilo pôvodne s redizajnom ich webstránky, avšak postupom času sa vykryštalizovala potreba zmeniť a osviežiť kompletnú identitu firmy, počnúc online a pokračujúc offline médiami a PR. Našou hlavnou úlohou bolo dodať veľmi flexibilný a „menej kecania – viac práce“ systém korporátnej identity, čím sa LUTO odlíši nielen od svojej online, ale aj offline konkurencie.
Typ písma bol zvolený tak, aby opatrne reflektoval minimalistický a čistý prístup firmy. Rovnako to platí aj pre farby: sýta červená, biela a čierna sú veľmi klasické a výrazné, avšak dostatočne moderné i nadčasové. Proste univerzálne :)
Razíme „mobile first“ prístup, veď už nepíšeme rok 1990 preboha!
Klient vložil do nás plnú dôveru, tak sme mali priestor hrať sa aj s najdrobnejšími detailami novej online identity.